Alla inlägg den 1 september 2010

Av Molle och Morsan - 1 september 2010 19:18

Molle började dagen med att utföra ett svanhopp rätt ner i klinkergolvet från barnstolen. Den höga, vita från IKEA. Kan tipsa om att verkligen använda "säkerhetsbältet" som följer med, även om jag betvivlar att det hade hjälpt i just det här fallet. (Haha! FALLET!)

Molle verkar dock ha tagit emot sig med händerna för huvudet är helt utan bulor eller blåmärken. Jag tvingade dock Rasmus att ringa sjukvårdsupplysningen iaf. Andra gången den här veckan. Vilda babyn!


Jag är sjuk och Molle är sjuk. En dålig början på veckan. Dessutom ska Molle till hudmottagningen med sina fläckar exakt samma tid som Trixie ska röntga nacken hos veterinären. What are the odds liksom. Får ringa och boka om veterinären imorgon.


Snart börjar alla aktiviteter igen. Klapp och Klang, Öppna förskolor och förstås babysimmet. Dessutom hoppas jag att vi fortsätter träffas i den lilla mammagruppen som jag trivs så bra i.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards