Alla inlägg under juni 2010

Av Molle och Morsan - 17 juni 2010 19:56

Den första juni var Molle på sitt första bröllop. På fastlandet. Så det blev en premiärtur med båten också. I vanlig ordning hade hans ömma moder (that´s me) nojjat och ojjat över resan men det gick hur bra som helst. Han sov mestadelen av bilresan och hotellrummet tyckte han var toppenroligt. Dessutom fick han ju träffa Faster Ronja och hans Farmor och Farfar bodde bara några dörrar bort.


Själva bröllopet gick av stapeln den första juni och Molle skötte sig under omständigheterna väldigt väl. När det blev dax för själva bröllopsmiddagen var han dock ganska trött och krävde sig beskärda del av uppmärksamhet. Jag var med andra ord inte någon vidare bordsdam åt den stackarn som satt bredvid mig. Molle höll ut till 21-tiden, trots att han var trött redan vid 17. Sedan slocknade han 15 minuter innan han var igång igen i en dryg halvtimme. När vi till slut kom hem till hotellrummet igen strax efter 23 (tror jag) skrek han hysteriskt i över en halvtimme.


I övrigt gjorde han som vanligt succé och charmade alla runt omkring sig. Gullegossen!

Av Molle och Morsan - 17 juni 2010 19:50

Jag är värdelös på att uppdatera den här bloggen. Och jag önskar att det var för att jag gör så mycket andra kreativa saker. Eller att det var för att jag ägnar kvällarna åt att städa och tvätta och plocka undan. Men det beror helt och hållet på ren lathet. Jag har valt ett för långt bloggnamn och ett för långt lösenord så jag ids väldigt sällan logga in. Pinsamt men alldeles sant! Nu ska jag dela upp de större händelserna som skett i enskilda inlägg.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards