Direktlänk till inlägg 8 oktober 2010

ONSDAG, TORSDAG & FREDAG

Av Molle och Morsan - 8 oktober 2010 18:33

Onsdag: Hemmadag. Vi var ute med hunden, var i stan och handlade något någonstans som jag inte ens kan minnas. Jo, just ja. Vårt skydd till kaminen. En historia för sig. Det blåste som 17 iaf, och jag fick knappt upp bildörren när vi skulle köpa en pyjamas på Klädhuset. Jag var trött (som vanligt vid hemmadagar) då Rasmus kom hem från jobbet.


Torsdag: Vi var på Klapp och Klang igen. Fick dock mest bilder på Molles kompisar (och deras mammor). Inte illa det heller. :) Efteråt tog jag och Emmy en lunch på McDonalds. Mums!


Fredag: Jag och Molle har shoppat tapeter. Och veckohandlat. Vi köpte biosnax inför morgondagen. Riskakor och Loka eftersom det inte är godishelg. Så duktiga är vi!! Nu ligger Molle och gnorkar i sin säng medan pappsen försöker söva honom. Jag njuter av egentid i några minuter till, innan jag ger mig på matlagningen.


            

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Molle och Morsan - 1 november 2010 08:24

Idag bangar vi babysimmet. Molles näsa rinner och rinner och han hostar en massa. Lillstackarn! Men han är iaf feberfri nu.   Imorgonbitti beger vi oss iväg mot Norrland. Bara jag och Molle. Det betyder att jag ska åka båt med honom, åka tåg med ...

Av Molle och Morsan - 30 oktober 2010 20:38

Idag skulle vi förfira vår 7-årsdag, men fick ställa in både bowling och restaurangbesök då Molle hade feber (nästan 40 grader). Han fick alvedon och somnade som en gris och sov med Rasmus i en timme innan han somnade om i min famn och sov i 1 ½ timm...

Av Molle och Morsan - 29 oktober 2010 22:44

Idag är en sorgens dag här hemma. Vi har låtit vår hund somna in. Så det blir inget bloggeri idag (heller) utan jag slänger in några bilder för att muntra upp mig själv.          ...

Av Molle och Morsan - 27 oktober 2010 20:30

Molle stoppar allt, allt, allt i munnen nu. Man kan inte lämna honom obevakad en millisekund. Och får han tag i något riktigt mumsigt (som tex. bark från veden eller en pappersbit) så smiter han iväg och gömmer sig för att vara säker på att inte bli ...

Av Molle och Morsan - 6 oktober 2010 08:57

Natten till tisdagen var som ett fotonegativ. Det vi tidigare fått sova på en timme var nu den tid vi var vakna. Molle har nämligen blivit snorig igen. Vi bestämde oss dock för att "pay it forward" och åka på Klapp & Klang iaf. Så imorgon vaknar 20 a...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards