Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Molle och Morsan - 24 mars 2010 21:17

Åh, vad mysigt det var att träffa alla mammor och bebisar idag! Molle höll låda nästan hela tiden. Han pendlade mellan att surra glatt och gnorka högljutt. Mysprinsen! Jag är så förbaskat lycklig över att vi har honom!


Molle har sovit lite lite idag och är ganska övertrött nu. Rasmus har tagit med honom upp och försöker lägga honom i spjälsängen nu. Vi får se hur det går. Det har varit mycket gråtande sedan vi kom hem igen. Men efter lite sovande kommer han nog vara idel solsken igen. :)



Av Molle och Morsan - 24 mars 2010 09:40

Det när knappt så jag vågar säga det högt, men vi har haft en fantastiskt natt! Molle har bara ätit 3 gånger totalt. När han inte hade vaknat för mat vid 02:30 blev jag så oerhört nervös att något skulle vara fel med honom så jag slängde mig upp ur sängen. Men nejdå, han låg där och andades. Emellanåt hoppade han över något andetag, vilket som alltid gör mig sjukt nervös, men han verkade må bra. Strax innan 3 vaknade han för mat och fick sova i storsängen efter det. Nästa matning va vid 5-tiden och sedan vaknade jag någon gång under natten av att Molle själv sökt sig till bröstet och låg och käkade lite. Don´t mind me, liksom. :)


Nu är det dax att slänga i en tvättmaskin! Molle har sista rena kläderna på sig, och kissade ner sin sista rena pyjamas vid blöjbytet i natt 8thank God för reservpyjamasar). Dålig framförhållning av Morsan, men bättre sent än aldrig.


Just nu sitter han i Babysittern och testar hur högt hans röst kan gå. Sötast!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards